VITAMIINID NAISTELE – auhinnatud Swedish Nutra naiste multivitamiinid 500ml

23.90 

Vitamiinid Naistele – ilu ja heaolu Sinu kehale

Laos

Kategooriad: ,

Kirjeldus

Vitamiinid naistele – auhinnatud Swedish Nutra naiste multivitamiinid

Vitamiinid Naistele sisaldavad suures koguses vitamiine ning aitavad teil hoida oma loomulikku ilu. Swedish Nutra toodab ühe kõrgeima IU/MCG (vitamiinisisaldus) sisaldusega vitamiine.

Mida IU ja MCG tähendavad? Lihtsalt öeldes näitab see, kui palju on vitamiine antud tabletis, pudelis, joogis või muus aines. Mida suurem IU või MCG number, seda rohkem on päris vitamiine antud tootes.

Vitamiinid naistele on olemas ka vedelal kujul, annavad rohkem vastupidavust ja energiat terveks päevaks. See tagab tervislikumad südame-veresoonkonna funktsioonid, parandab vereringet ja annab teile siledama ja ilusama naha. Joogina võetav vitamiin imendub hästi ning üks lonks päevas on ju lihtne võtta!

Lugege kindlasti edasi, kui olulised on vitamiinid naistele!

Naistel on väga palju variante, kuidas oma toitainete vajadust täita. Teeme asja väga lihtsaks tuues Sinu jaoks välja kõige olulisemad vitamiinid ja toidulisandid, mida vitamiinid naistele peaksid sisaldama. Märgime ära, et Swedish Nutra vitamiinijook sisaldab neid kõiki!

#1 Magneesium – parema tervise jaoks

Swedish Nutra vitamiinid naistele sisaldavad magneesiumi.

Tundub, et kõik – alates kuulsatest toitumis spetsialistidest kuni suurte tervise ajakirjadeni – räägivad magneesiumi kasulikkusest. Meie omavahel räägime sellest samuti. Seda seetõttu, et magneesiumi ei hinnata tihtipeale väga kõrgelt kuigi ta võib olla võtmeks, et vähendada stressi ja ärevustparandada tuju ning üleüldist heaolu. Magneesium on üks kõige olulisem toitaine, sest ta osaleb keha paljudes protsessides. Teda on vaja proteiini sünteesimiseks, lihaste ja närvide funktsioneerimiseks ning paljuks veelgi.

Madalat magneesiumi taset on raske märgata, sest sellised sümptomid nagu väsimusstress või ärevus võib vabalt kirjutada millegi muu süüks. Väsimus? Raske tööpäev. Stress? Töö. Ja nii edasi. Pärast magneesiumi tarbima hakkamist on paljud naised öelnud, et on vähem stressis, rahulikumad, tervemad ning üleüldiselt õnnelikumad.

#2 Energiat andev, kognitiivsust toetav Vitamiin B12

Kogu B vitamiinide perekond on oluline, vitamiin B-12 on neist ehk kõige olulisem, eriti vegan või gluteenivaba toidu pooldajatele.

Vitamiin B12 on tuntud oma energia tootmise poolest ning ta aitab keha ka teistel viisidel. Näiteks toetab südame-veresoonkonna tervist, närvirakke, vererakkude tootmist, kognitiivset tervist. Uuringud näitavad, et vanusega isegi väike vitamiin B12 puudus võib mõjutada meie mäluäratundmist ning sõnade sidusust.

Enamik täiskasvanud naisi vajab umbes 2.4 mikrogrammi päevas, kui ei saada seda mujalt. Vitamiinid naistele sisaldavad ka seda, kuid ka toidud nagu karbidkalaliha ning mõned piimatooted on rikkalikud B12 vitamiini poolest. Kui teie menüüs on neid vähe, siis võtke kindlasti toidulisandina seda juurde. Lisaks menüüst puudumisele vähendab B 12 taset ka stress. Mida rohkem teil tekib stressi, seda kiiremini kaob Vitamiin B12 kehast.

#3 Vitamiin D3 aitab immuuntervist ning toitainete imendumist

Swedish Nutra naiste vitamiinid sisaldavad D3 vitamiini

On väga tuntud arusaamatus, et talvisel ajal on vaja võtta vaid D Vitamiini. Või kui te mitte kunagi väljas ei käi. Kuid see pole tõsi! On teisi asju, mida peab arvesse võtma teie D Vitamiini tasemetes, näiteks päikesekreemi kandmine. Lisaks sellele vananedes ei suuda meie nahk enam nii efektiivselt D vitamiini sünteesida. Eestlaste puhul on see täiesti tavaline, et meil on D vitamiini puudu.

Miks kõigile on vaja D-vitamiini? D vitamiin on vajalik kaltsiumi imendumiseks ja fosfaadi taseme säilitamiseks. Mõlemad on olulised tervete luude jaoks. Ilma piisava D vitamiinita ei saa teie luud tugevana püsimiseks vajalikke aineid kätte. D vitamiin toetab ka immuunsüsteemi toimimist, rakkude tervist ja muud.